Saturday, January 14, 2012

请容许我自私

Yea ... you made my tears drop ... good , thumbs up for you !

I fed-up of be patient , you made me mad then don't expect I will be just simply don't care. In fact , I care about it , soooo much .
既然你们都放弃学习,那我也不为难大家了。好自为之。

既然这样,请容许我自私吧。你们不珍惜的,我收回。
得不到的,算吧,一切随缘。要来的总会来,要走的我也留不住。

No comments: