Saturday, July 24, 2010

awaken in night

ou , felt so tire . aint going to sleep .
keep rolling on bed but just cant fall into dream.hmmp ... why ??

almost two year , some part of mine was live in dull .
candle was given now , who will light it up ??

time is flowing , must use it wisely .

well , will try again to sleep . nitezzz (or maybe morning XD)

4 comments:

Zhen Huan @ YChen said...

有人问我,我就会讲,但是没人来。。

Wei Keat said...

我期待
到无奈 有话要讲
得不到装载 我的心情犹豫像樽盖
等被揭开
咀巴却在养青苔

Zhen Huan @ YChen said...

在绝大多数的时候,自己真的很想把话说出来,不需要什么安慰,不需要什么道理,只需要聆听,然后给一个肯定的眼神,还是微笑。

不过,到最后还是把话给吞了下去。
因为,我想,我们不该给别人负担的。

Ruby Ooi said...

与其等别人来点缀你的人生,不如自己找些有意义的活动来充实它。

生活枯燥?换个念头与角度来想,那是或许是所谓的平凡生活。

人生,是你的。你是主人,你该策划它,而不是等别人来点缀它。